Christian Sager Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ny Charter i kveld. ENGM-LEPA 1800 (Local Tid) fra Gardermoen. Retur senest 30/45 minutter etter landing Noen som er med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nei..... Jo da er med som avtalt jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jøss, se der ja. Typis Christian å annonsere slik bare timer før avreise.. Skulle gjærne vært med jeg, men desverre har jeg lagt andre planer i kveld, neste kan synes jeg du kan hinte litt i forveien. God tur gutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 ikke lett å planlegge når det ble bestemt nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Selvfølgelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Planen var vel egentlig å fly fra VHHH Hong Kong Intl. men det kan bli litt for mange timer foran skjermen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Javisst er jeg med. Hvis jeg finner karter i den feite sas manualen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Logger opp på GM GND ca 17.15*/30 Voice server: RW.AVSIM.COM/FLYTUR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kommer etter dere nå, men klarer ikke å logge på voice serveren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Og visst ble det ikke en fin tur. hehe, såppas fin at jeg flyver enda! Dagen startet med ENGM-ENHD med Fokker50 Deretter ENGM-LEPA (MD80) for så å fly LEPA-ENGM (MD80) Og nå var meningen å fly Gardermoen - Palermo (B747) Men NEI da Bestemte meg nå for å Redirecte til Cairo Har nå sittet og spillt i 13 timer og 30 minutter. Det har gått i ett med å fly og sitte ATC som jeg fikk litt tid til tidligere i kveld. Er dette galskap? (Jeg måtte bare spørre) PS. Har 3 timer og 30 minutter igjen av flighten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er trøtt jeg Christian. Jeg tror jeg går ned ved Bologna. Har sitti her siden klikken 11:00 på morgenen, og det er MANGE timer siden nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Christian.... det du gjør er galskap ja helt enig med Tom Arne der hehe ble med fra Charles de gaule med 747 fra Air France... men satt han ned på night stop på ENGM ja.... var alt for trøtt til og fortsette.... men du Christian.... da vi kom inn i Norsk luftrom så kom du farsken meg rett inn i baken min!!!! men så vet jeg jo det da at flyene hakker...... men en annen ting plutselig datt du ned fra FL200 til FL150 rett ned!.... og det så ut som du ikke hadde kontroll over flyet i det hele tatt...... bare nevner det...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Cristian og Tom. Jeg kom og dro like fort fs klikka rett og slett, gadd ikke å begynne på nytt igjen Mye som skal gjøres vettu. Kanskje jeg tar turen fra Mallorca og opp igjen i morgen, hvis jeg ikke sitter fast på vnas sin server eller flyr rundt omkring i skandinavia er sikkert mye liv på vatsim i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Stene Bjørke Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Noen som blir med og fly fra ENVA til ENGM på flightsim sin server????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Per Kristian: Hvor lang tid brukte du fra Paris opp til oss ved Danmark? Hvilket Mach point hadde du forresten? Det var hvertfall litt av en fart på 747en, og nede i 8000 fot!!! Synes du virkelig ikke det er rart noen reagerer? Hva så om vi fikk lyst til å sjekke om du hadde Ignore Crash på? Det var hvertfall sinnsykt morsomt på voice kanalen vi var på når vi bytta til F16 og F14. Hadde forresten full kontroll på flyet, som Btw. ble til et F14 før alle de syke manøvrene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Da jeg kikket på servinfo, så var Per Kristian oppe i en fart på over 5200 knop Ground-speed. Mulig Per Kristian burde gå under callsign "Apollo" nestegang. Både jeg og Christian fikk strike på deg 2 ganger hver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det du gjør er ikke galskap for den som virkelig brenner for dette. Men det ble nok litt i lengste lengden for meg, blir rastløs av å sitte foran PCen, og det tar bare noen timer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Per Kristian: Hvor lang tid brukte du fra Paris opp til oss ved Danmark? Hvilket Mach point hadde du forresten? Det var hvertfall litt av en fart på 747en, og nede i 8000 fot!!! Synes du virkelig ikke det er rart noen reagerer? Hva så om vi fikk lyst til å sjekke om du hadde Ignore Crash på? Det var hvertfall sinnsykt morsomt på voice kanalen vi var på når vi bytta til F16 og F14. Hadde forresten full kontroll på flyet, som Btw. ble til et F14 før alle de syke manøvrene. ja må inrømme at jeg hadde 524kt i 8000ft og dette var p.g.a at throttelen hang seg opp..... men fikk kontroll over flyet til slutt men det med at jeg holdt 5200 i gs er HELT PÅ JORDET!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 p.g.a at throttelen hang seg opp Mye mer enn throttelen som har hengt seg opp.. men uansett -du er ikke noen lykkefugl når det gjelder Flightsim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Da jeg kikket på servinfo sto det iallfall at du hadde over 5200 i gs. Du kom deg jo ifra Nederland og til toppen av Danmark på ca 1 min også, så noe må da være litt rart. Synd jeg ikke tok bildet av servinfo`n da jeg så det. Skal huske på det nestegang iallfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Vel du hadde kanskje ikke 5200kts men da hadde du iallefall sim rate på X8 eller noe! Det bør ungås når andre er i nærheita Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Per Kristian! Ikke ta dette personlig, men jeg syns du bør se å komme deg vekk fra VATSIM, og det så fort som mulig! Har aldri opplevd en som aldri kan forstå, eller lære! VATSIM er for simmere som ønsker å gjøre FS så realistisk som mulig, og når du hele tiden kommer med dine unnskyldninger om at throttlen hang seg opp, og "pappa måtte ha PC`n" så senker du standarden på VATSIM! Tror nok de fleste hadde blitt glade om du hadde forlatt VATSIM, og heller lært deg hvordan man flyr, i steden for å leke erfaren FS pilot, med throttler som henger seg opp, eller hijackere som må ha flyet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Per Kristian! Ikke ta dette personlig, men jeg syns du bør se å komme deg vekk fra VATSIM, og det så fort som mulig! Har aldri opplevd en som aldri kan forstå, eller lære! VATSIM er for simmere som ønsker å gjøre FS så realistisk som mulig, og når du hele tiden kommer med dine unnskyldninger om at throttlen hang seg opp, og "pappa måtte ha PC`n" så senker du standarden på VATSIM! Tror nok de fleste hadde blitt glade om du hadde forlatt VATSIM, og heller lært deg hvordan man flyr, i steden for å leke erfaren FS pilot, med throttler som henger seg opp, eller hijackere som må ha flyet... Amen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.