Sverre Aune Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Noen som har peiling om det har kommet en ny versjon av flying fortress b17 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ingen nye freeware versjoner av B17. Jeg venter også på en slik.... Det finnes en payware B17 her: memphis belle Har vurdert å kjøpe denne.... Forøvrig rart at ingen har prøvd seg på en G-max modell av denne, ettersom det finnes mye dokumentasjon om akkurat denne flytypen. Den står som sagt høyt på min ønskeliste, ettersom jeg har mye underlag for repaints av B17 F/G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Payware versjonen av B17F («Memphis Belle») er nå bestillt. Jeg skal gi en vurdering av denne når den dukker opp, og jeg har fått testet den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.