Fredrik Bjørnebekk Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det blir trening på torp den 28.sept fra kl.20 og utover håper endel kan komme. MVH fredrik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 bare miner på at jeg har treening idag fra 20.00 og utover. gir meg sansynligvis mellom 21.30-22. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Lykke til, kommer kanskje en tur. Får se hvor mye tid det blir etter trening og lekser. Men vi håper på det beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Skal få flyet i luften igjen.... Wisky cargo 064 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 WIF871 kjæm nok ska du se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 takker for høy taltagelse. dette skal nok bli flott. kjører lyd foresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ser ingen controller på ENTO nå jeg, hmm står klar for en flytur, men får nesten "hoppe" opp til ENGM og ta en tur over til Stavanger. Jaja, bedre lykke neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbo Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Takk til dere som stilte opp, beklageligvis ble det lite controllering fra oss (ins og Fredrik). Dette skyldes til å begynne med litt problem med voicen, og etterhvert ble det en gjennomgang av teori, samt bruk av ASRC. Dette tok sin tid og kvelden gikk så altfor fort..... (som vanlig når man holder på med denne hobbyen....) Men neste Tirsdag er vi plass igjen, og da skal ikke jeg(INS) "ødelegge" for at Fredrik skal få prøve seg. Jeg håper dere er like velvillige til å stille opp da og gi han noen reale svettetokter.... Ser dere på Torp 5. Okt Kl 20.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 jaja fikk da tatt en liten VFR tur til ENJA... og det i siste liten for da jeg skulle tilbake til ENTO hadde jeg en vind på 350 at 23kt G 54kt og jeg brukte Super Cub.... jaja håpa at du lerte noe i dag Fredrik... og til deg Jarl hvis det egentlig ikke var noe kontrolert luftrom der koffer hadde han Farris app sin frekvens på ogv primary..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbo Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hvilken farris App??? og ogv primary?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 WIF871 kjæm nok ska du se... og jeg brukte Super Cub.... Når begynte Widerøe å fly Super Cub? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.