Gå til innhold

Vatsim ikveld?


Agnor Bertheussen

Anbefalte innlegg

Mange som har mulighet til å fly på VATSIM ikveld? Har akkurat fått ordnet meg ny pc og fått den opp og gå skikkelig stabilt, med alle tilhørende programmer, så nå er jeg klar til å fly littegranne i alle fall. Har ikke flydd på 3 måneder så dette kan bli bra!

 

Oppfordrer alle som vil og kan osv om å komme og fly ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

04.09.04 18:51

Får håpe det blir noe liv ikveld pa vatsim da. Akkurat formatert OS disken sa dette blir bra!

 

15.09.04 15:04

Har bare hatt problemer med maskinen i det siste. Kanskje det blir VATSIM på meg ikveld da. Håper det er mange som flyr på en søndags kveld da!

 

Hei!

 

Har du virus Agnor ?.. under et døgn fra nytt OS var inne og fs fungerte skikkelig, til problemene oppstår ? ""

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var selv ute og fløy i kveld,og fikk min første ilddåp,da jeg testet om voicen min fungerte, og det gjorde den. Stressa litt for og komme meg online før alle kobla seg ut,så jeg hadde en litt dårlig forberedelse før selve flyturen,da jeg satt og loda FMCen under taxing, samtidig som jeg fikk bug med autopiloten under takeoff,og måtte fly SIDen manuelt ut i fra Gardermoen.Får nok forberede meg bedere neste gang. Håper at dere som satt ATC var sånn nogenlund fornøyde eller!Fløy i fra ENGM til ENZV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

04.09.04 18:51

Får håpe det blir noe liv ikveld pa vatsim da. Akkurat formatert OS disken sa dette blir bra!

 

15.09.04 15:04

Har bare hatt problemer med maskinen i det siste. Kanskje det blir VATSIM på meg ikveld da. Håper det er mange som flyr på en søndags kveld da!

 

Hei!

 

Har du virus Agnor ?.. under et døgn fra nytt OS var inne og fs fungerte skikkelig, til problemene oppstår ? ""

 

Freddy

 

Neida, kjører antivirus så jeg tror ikke det er det som har vært problemet, heller det at jeg hadde en feil i serverlisten som gjorde at jeg ikke fikk riktig adresse. Når jeg manuellt bytta den over som Ivar tipsa meg om ble det fart i sakene.

 

Tusen takk for hjelpa Ivar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, kjører antivirus så jeg tror ikke det er det som har vært problemet, heller det at jeg hadde en feil i serverlisten som gjorde at jeg ikke fikk riktig adresse. Når jeg manuellt bytta den over som Ivar tipsa meg om ble det fart i sakene.

 

Kom forøvrig en NOTAM på akkurat det for en tid tilbake. Europe-C skiftet adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...