Morten Aalberg Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er det skjedd endringer når det gjelder å koble seg opp mot Vatsim. Klarer rett og slett ikke å koble til via Squawbox. Mitt brukernavn og passord er gyldig(har sjekket det). Jeg har flyet mye online så jeg tror ikke jeg bommer mye på oppsett. Har foresten ikke endret noe heller siden sist. Det virker også som om Voice Client lager noe trøbbel, stemmer det ? Er takknemlig for tips ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Prøvd alle Vatsim servere? Husk Europa-C har byttet IP adr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Virker for meg som om du prøver å connecte til Europa-C serveren. Denne har altså byttet IP, ser at du sist var online 17.05.04 så noen andre endringer enn IP adresser vet jeg ikke. Her er iallefall listen over IP adresser. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Petter Hovland Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Siden vi er inne på dette, hvilken av voice serverene skal man koble seg til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Arvid Herseth Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Var selv på nettet i dag, og da brukte jeg Europe-C, som har IP adresse 137.56.244.9, og den fungerte,men er det riktig at den skal komme opp som Private server? På den Notamen jeg fikk i fra Richard Jenkins, så er IP- adressen 137.45.244.9 for Europe-C. Har prøvd og logget på den siste, og den fungerte dårlig, så jeg har en mistanke på at det kansje må være en skrivefeil, eller er det noen av dere andre som har fått den samme mailen med IP adr.137.45.244.9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Siden vi er inne på dette, hvilken av voice serverene skal man koble seg til? Dette skjer automatisk når du kontakter ATC i SB.Du åpner ATC directory i SB,dobbelklikker på den aktuelle ATC du skal kontakte.Dersom det ikke er ATC online, kan du klikke på Unicom som altid er øverst på listen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.