T. Paulsen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Noen som gidder å sjekke ut denne url`n og komme med tilbakemelding om åssen lyden er?? Lite trafikk nå, men noe kommer i ny og ne. Adr. er http://icecast.nome.no:8000/ento Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Lyden er helt Jæ**** det er så vidt at du hører at det er noen som snakker i det hele tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Hmmmmmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Må trekke at lyden er helt jæ**** for når jeg hørte etter en stund så går det faktisk an og høre hva de sier. hvilken radio er det du streamer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Scanneren bare står å går på alt mulig i Tønsberg omegn bare for å få frem noe lyd. Skal streame Farris igjennom serveren til Torfinn, og har lagt inn noen nye programmer som jeg må sjekke ut litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Poenget er bare at den streamer med 44100Hz 16kbps, men den skal streames med 22050Hz og 24kbps. Får det bare ikke til. Den nekter å bruke 22050/24. Mulig derfor lyden er som den er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Jeg vil nå la streameren stå oppe litt så noen kanskje hører hva jeg evnt. har gjort galt med inns. Lyden er helt J......, men jeg aner regelrett ikke hva jeg har gjort galt. Bruker Winamp og oddcast dsp, og dette går igjennom serveren til Torfinn Nome. Noen som har noe tips.?? Adr. er http://icecast.nome.no:8000/ento Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Den er oppe iallfall nå. Lyden ble en god del bedre nå. Denne adr. er den som vil brukes ifra nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Lyden er sinnsykt lav. Prøv og sett opp volumet litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Lyden er sinnsykt lav. Prøv og sett opp volumet litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Lyden er sinnsykt lav. Prøv og sett opp volumet litt. Bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.