Gå til innhold

koble opp på FPI


Endre Thomassen

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
Nei si det, den som greier å finne fram på den rotete nettsiden må gjerne poste en direktelink, jeg ga opp. ""

Kan ikke skjønne at dere ikke finner manualene ...de ligger rett foran nesen på dere når dere åpner DOWLOADSIDEN med meny øverst ""

 

her er en beregnet for de som ikke er så stive i Engelsk Dansk manual

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fortsatt ingen manual når jeg åpna downloadsiden og leta rundt i rothølet. Men prosjektet i seg selv ser jo fint ut, selv om jeg tror jeg holder meg til Vatsim. Har dere drevet FPI lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Ser fortsatt ingen manual når jeg åpna downloadsiden og leta rundt i rothølet. Men prosjektet i seg selv ser jo fint ut, selv om jeg tror jeg holder meg til Vatsim. Har dere drevet FPI lenge?

 

 

Kan ikke fremdeles skjønne at du ikke ser det har til og med lagt directelink der men du ser ikke det en gang Synstest er obligatorisk for Flygere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fortsatt ingenting (og jeg er ikke alene, men det er kanskje ikke så rart da det er veldig enkelt å rote seg bort blant javascripts, høye flashintroer som spolerer musikkavspilning og er umulig å skru av (som nevnt over) og andre snurrepiperier...) Er det ikke mulig å lage det mer oversiktelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hejsa

 

Der er ingen Manualer at finde på Scandinavian Division's web-site.

De skal hentes fra FPI main site ligesom de andre Software programmer og MP aircraft packs:

http://www.flightproject.de/

 

Oppe på Meny-linien finder I:

Home About Services Members Divisions Virtual Airlines Databases Downloads Forum

 

Klik Downloads - her ser I en ny Meny-linie med billeder:

Overview Software Manual Section MP Aircraft F.A.Q

klik billedet Manual og vælg dem du ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg (og de andre tydeligvis) så på den "norske" utgaven og downloads der, og der fantes ingenting. En link til den orginale downloadsiden på flightproject.no hadde kanskje vært en ide...? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...