Bjørn Frederich Petersson Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Alle som vill kan komme på MP-serveren til VNAS (IP= vnas.hopto.org) imorgen, jeg regner med at jeg kan være der ca kl. 1800. Jeg vet at det er kort varsell, men hadde vært fint om mange møtte opp likevell. Kunne og vært fint om det hadde stillt opp noen ATC-er rundt om kring på de større flyplassene i norge. Håper at det kommer mange inn dit, er ikke noen begrennsning på antall simmere, så det er bare å komme alle og en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Den serveren er i alle fall enkel å komme inn på, også for oss "2002-ere". Bruker dere voice på denne serveren og i tilfelle da RW eller BattleCom? Samme IP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Hm... er mulighet for det, men siden ikke alle har mic tror jeg at det vill gå mest i chaten. men kan sikkert få satt opp en team speak server til dere som vill ha det ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det hadde vært fint . Å chatte på tekst med tastaturet i fanget samtidig som man er på short finale i et kanskje noe ruskete vær med sidevind er ikke noen god kombinasjon . Da egner voice seg mye bedre (dersom man ikke spiser samtidig da...), men det krever at man tar litt hensyn til hverandre og har en viss grad av "radiokultur" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hehehehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Man behøver nokk ikke å drive å snakke mens man er på short final, det er bare å vendte, er ikke noe hastværk det dær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kanskje eg tar ENBR_TWR/GRD skriftlig... Noen med radar som i så fal tar approach? Sitter kanskje fra åtte-tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg er med Flyr sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.