Gå til innhold

OL flyin på torsdag


Baard C

Anbefalte innlegg

Jeg tillater meg å bringe videre denne mailen fra Walter sørensen hos FPI . Håper det blir en del trafikk den kvelden!

 

Hej venner

 

Stor Event på FPI!

På Torsdag skal du ud og flyve!

For du skal nemlig flyve hele det Norske OL hold til Athen!

 

Dato: Torsdag d. 12-08-2004

Start: kl 18:00 lokal tid (16:00 UTC)

Destination: Athen-Venizelos (LGAV)

 

Jeg vil være online som EKDK_CTR fra kl 18:00 til 20:00 og jeg håber

at se mange af jer i luften denne aften, så hele det Norske OL-Team kan

være i Athen til tiden, og deltage i åbningsceremonien den næste dag!

 

På Gensyn Torsdag

 

Med venlig hilsen

Walter Sørensen

DA-ADC/SD-APTC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

her er en rute dere kan bruke på turen ned FL 330-370

ENGM SID OSLOB UL996 DRE UL616 KEROP UP192 TISAK UW30 BEO UM749 GONAR UN128 RAXAD UL617 TSL UN137 AGISA UB1 ABLON STAR LGAV

 

Adressen til FPI sin side er her : http://www.flightproject.de/

 

FLIGHTPROJECT - Scandinavian Divison er her : http://www.flightproject.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

 

Til de af jer, der ikke rigtig ved hvad FPI er og hvad vi kan tilbyde, er her en link til vores video:

http://63.mos.at/video/

 

Der kan vælges mellem 2 versioner:

FPIMovie_320x240.zip - er den "lille" med en størrelse på blot 8.2mb

FPIMovie_DVD.mpg - er stor, 127mb da den er i DVD kvalitet

 

Sådan vil I også se alle andre fly på FPI, - ikke noget med at de "hopper og springer" frem og tilbage, - det hele foregår glidende og alle fly står knivskarpe, - som fly skal se ud, med den rigtige facon, så det er en fornøjelse at se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er en rute dere kan bruke på turen ned FL 330-370

ENGM SID OSLOB UL996 DRE UL616 KEROP UP192 TISAK UW30 BEO UM749 GONAR UN128 RAXAD UL617 TSL UN137 AGISA UB1 ABLON STAR LGAV

 

SID OSLOB? - Ingenting som heter OSLOB i SID'ene fra ENGM..

 

Braathens B737-700 FMCS Company Routes har følgende FPL;

 

GOTUR UL996 OSLOB UL727 PENOR UL727 GRU UL618 SOF UT10 TIMUR UR35 TSL UB1 ABLON

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
her er en rute dere kan bruke på turen ned FL 330-370

ENGM SID OSLOB UL996 DRE UL616 KEROP UP192 TISAK UW30 BEO UM749 GONAR UN128 RAXAD UL617 TSL UN137 AGISA UB1 ABLON STAR LGAV

 

 

SID OSLOB? - Ingenting som heter OSLOB i SID'ene fra ENGM..

 

Braathens B737-700 FMCS Company Routes har følgende FPL;

 

GOTUR UL996 OSLOB UL727 PENOR UL727 GRU UL618 SOF UT10 TIMUR UR35 TSL UB1 ABLON

 

""

 

Der har du nok feil OSLOB er en Sid som går fra 19R og er som følgene TRF4D.OSLOB-RWY19R GM412 fix gm422 gm416 TRF OSLOB dette er bekreftet ved å sjekke AIP NORGE men det er ikke poenget, det er at du velger en SID fra Gardemoen som f.eks Gotur som du nevner og deretter havner i fix OSLOB for å følge UL996 videre bare så det ikke blir noen misforståelser ang. hva som er riktig og galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette FPI . Kunne du gitt en liten forklaring på hva det er? Så vidt jeg skjønne bruker man sqawkbox slik som på VATSIM. Men bare at dere får det til å gli 100% perfekt? Jeg trodde SB var problemet..?? Hvorfor virker ikke vatsim like perfekt? Denne hoppingen å hakkingen på vatsim har irritert vettet av meg i alle år!

 

Virker jo helt utrolig bra. Intressangt! Kunne du gi en liten forklaring på systemet og hvordan det fungerer å slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

for å forklare det enkelt så bruker ikke vi sq.box og heller trenger vi fsuipc.dll heller, alt du trenger er å laste ned programvaren som du finner på download siden hos FPI om det er til Pilot-clienten eller ATC clienten bruker også egen voice del for å kommunisere med hverandre og du har rett INGEN andre får den flyten i FS som utviklerene av FPI`s programvarer ...en ting du må ha windows XP eller NT for at det skal fungere , programvarer fungerer IKKE med win 98 eller eldre versjoner .....

last det ned og test det selv det er det eneste som forklarer det godt nok ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hvis det er noen av de nye som har problemer med å komme seg online så send meg en mail og forklar problemet så skal jeg hjelpe til

kan også kontaktes via ICQ 15460281

eller på MSN hulthin@msn.com

kommer og til å komme online ca:1730 på Gardemoen og vil bli å treffe på Voice der

Voice kanal NAC med ICP voice clienten til FPI

Lettest å kontakte meg på den ved å gå via Servinfo

og join Channel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...