Enok Liknes Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det ser ut til at Take Off kan være like spennende som landinger på St.Maarten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 i det gjerdet har jeg "hengt" .... Fikk virkelig sandblåst kroppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 i det gjerdet har jeg "hengt" .... Fikk virkelig sandblåst kroppen Ser det for meg.. Svarte. Dit må jeg en dag!! Er ikke drømmen til en hver fly-entusiast å bli blåst til havs av en 747's jetblast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sykt, dette må jeg oppleve en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Får å si det sånn, så er det ikke veldig dyrt å reise ditt heller med fly. Jeg sjekket prisen på 2 voksne + et barn og det kom på ca 14000 kroner tur/retur med vanlig klasse. Hotel må man selvfølgelig også ha, og det vet jeg ikke prisen på desverre. Regner også med at det finnes fly/hotel pakker å kjøpe til en ikke så alt for dyr penge. Vurderer sterkt selv akkurat nå. Telt, fotoutstyr,laptop og litt kaffe så er vel jeg reddet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Varn Mortensen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hehe... det ser vildt ud Jeg fatter bare ikke at 747'eren får lov til at operere på TNCM. Banen er da alt for kort til sådan et kæmpe fly, og desuden virker det uansvarligt at lade folk bade så tæt på indflyvningszonen Men fedt sted for en flyentusiast anyway Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er alltid noen som bestrider fakta på FS.no. Corsair og Air France hadde ikke sendt nedover A340 og B747 om banen var for kort, men de flyr jo dit og da er det enkelt for folk flest å forstå at den er lang nok. Dessuten tror jeg de som bor på øya vet bedre hvordan det er og hvilke risikoer de tar med henhold til sikkerheten og den lave approachen over stranda. Men stilig er det, skal se om jeg får meg noen stby billetter til noen hundrelapper og kan reise nedover dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Varn Mortensen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 OK. Så fik jeg det på plads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg vil påstå at det ikke er 747 eller A340 som utgjør de største truslene på St. Maarten. http://www.airliners.net/open.file/440901/L/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg vil påstå at det ikke er 747 eller A340 som utgjør de største truslene på St. Maarten. http://www.airliners.net/open.file/440901/L/ Hehe, det er vel piloten bak spakene som er den største trusselen der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er vel ingen som har tall på hvor mange som har druknet i det vannet? Tenk om det går små barn der da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.