Gå til innhold

Yokes og pedaler


Glenn Bjørlo

Anbefalte innlegg

Skal skaffe meg yoke og pedaler. Det ser ut til at det kun er CH som leverer dette og prisene varierer fra 119 US dollar til 289 CFS. (+ frakt). Spørsmål: kan man bruke yoke og pedaler til for eksempel bilkjøring? Det blir så sabla mye kabel å holde rede på med alt mulig av dippedutter. OG! Kona får epileptisk anfall hvis hun får se 2 sett pedaler, ratt og yoke ved PCn. "" Hvis noen skulle være interessert i å selge noe som kan begge deler er det mega.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Spørsmål: kan man bruke yoke og pedaler til for eksempel bilkjøring?

 

Det skal fungere greit å bruke yoke og pedaler til bilkjøring uten at jeg har prøvd selv da. I eska til pedal settet mitt lå det ett par chocks som kunne brukes til eventuelt bilkjøring. Disse skulle plasseres inn under hver pedal slik at disse ble låst. Toe brake fungerer da som gass og brems.

 

Forruten NAK så selger også Lefdal CH Yoke og pedaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg husker riktig så tror jeg pedalene gikk for rundt 1200,- og Yoken 1400,-

Dette var hos Lefdal på Forus, Sandnes

Ok, takk!

Skal se om jeg får tak i dem på strømmen imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...