Gå til innhold

OSL Te Madrid ruter??

sven erik johne

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilkne fly selskaper som fly te Madrid, å hva slags modell av fly, om det Boeing eller Mc Douglas?? non som har peill på det?? MvH: Sven

Ehhhh....Spanair er den eneste rute-operatøren som fly direkte fra Oslo til Madrid. Nesten alltid med Airbus A320.

Dessuten tror jeg ikke at du bør skrive slik du snakker på dette forumet. Har ikke no spesielt imot det, men det er jo folk fra alle landsdeler her og man må ta hensyn til at de ikke forstår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor man kommer fra, så er det allikevel lov å skrive noe mer "korrekt" enn i det første innlegget. Slurvefeil er en ting, men når man skal skrive dialekt eller nærmest fonetisk - blir det til tider litt slitsomt å lese.

Dette er ikke noe angrep mot den som skrev innlegget, men heller en generell oppfatning av MANGE innlegg her på forumet den siste tiden. Det er svært mange her, som skriver

(eller helst rabler ned) innlegg, som nærmest skriker etter

korrekturlakk. Det er greit nok at dette ikke er et forum, som krever 100% nøyaktighet i rettskrivning, men jeg synes allikevel det skulle være mulig å gjøre seg litt mere flid

med hvordan man bruker språket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens SPAINAIR, med Airbus "".

Ådne

Jeg har flydd Cph-Madrid og på vei ned var det

Sas 737-800

På vei opp var det

Spanair i Star alliance(Litt detaljer må vi ha) Airbus 320!

Jeg tror at Iberia har flydd med Md-80 på den ruta før til OSL

Men tror at det blir det samme som på Kastrup!Som er nevnt!

----------------------------

British Airways må kjøpe seg inn i Alkokutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...