Per-kristian Jensen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 heisann! Jeg og Aleksander Rødland har tenkt og fly ENGM-KEWR på fredagen... depature time er ennå ikke helt fastsatt da han ikke har vært på MSN på en stund.... men vil mest sansynlig bli før 15.00 håper det er noen som kan sitte ATC da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Innlegg slettet av Thomas Gundersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Innlegg slettet av Tom Arne Paulsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Joda, flott vær og sommer her i Fevik også! men man kan jo sitte litt inne også? Skulle så gjerne sittet atc per, men jeg har ikke utsjekk for hovedstaden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ka ***** Har vi tenkt til det? jeg har vertfal ikke hørt noe om det! Sikker på at det var meg du har avtalt det med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ka ***** Har vi tenkt til det? jeg har vertfal ikke hørt noe om det! Sikker på at det var meg du har avtalt det med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 humre humre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 jaha! Enten er jeg glemsk eller så er det Alex som er glømsk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 *mumle* er det mulig! *mumle* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Joda vi tenkte og ta en sånn tur for noen måneder siden, men så ble det ikke noe av, men det betyr jo ikke at vi har snakket om og ta den på fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Joda vi tenkte og ta en sånn tur for noen måneder siden, men så ble det ikke noe av, men det betyr jo ikke at vi har snakket om og ta den på fredag Det beste jeg har sett!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Joda vi tenkte og ta en sånn tur for noen måneder siden, men så ble det ikke noe av, men det betyr jo ikke at vi har snakket om og ta den på fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 jau jau Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrea Ness Mortensen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 PK: Har du aldri noe nyttig å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 PK: Har du aldri noe nyttig å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.