T. Paulsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Her En eller annen person som flyr VFR klarer regelrett ikke overholde den høyden han har fått av ATC. Han har fått tilsnakk 4 ganger nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 jeg hører ikke mye av det de sier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Forholdene er veldig dårlige nå merker jeg. Skurrer mye. Ikke mye jeg kan gjøre med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kvinne som flyr for WIF.... WF 312 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det er egentlig helt tragisk engelsk kommunikasjon som blir utfört av enkelte i tårnet og i cockpit. "skanndinäjvian tru tree får, plis go to tu tasend fit" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 "skanndinäjvian tru tree får, plis go to tu tasend fit" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Blir rene Se og Hør i forum format det her! Masse sladder om hva som skjer på ATC rundt omkring! Ikke ta det ille opp, kun godt ment! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg var nå nødt til å kutte streamingen. Maskinen min orker rett og slett ikke både streaming og en masse nedlastning. Har en liten jobb jeg må gjøre ferdig. Setter den igang igjen en annen dag. Merket at det var marked for streaming idag ja. En god del lyttere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Var så klar for litt ATC nå, men nei "Timed out" Men, men får vel fly litt vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.