Jan Fjeld Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei Da har den første sendningen som består av to 40" containere ankommet Oslo. Transport til Skedsmo Videregående blir trolighvis på slutten av uken. Selve simulator uniten er fortsatt på vannet. Forventet ankomst er 29 juli, men det kan selvfølgelig endre seg. Mer info etterhvert. :-) Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva er det for skip som frakter dette ? Hvor lang tid tar reisen fra USA til Norge ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Containerne har gått med en båt som heter Lykes Motivator. Selve simmen går med en båt som heter Thebeland. Wallenius Line. :-) Tror den er i Bremerhaven akkurat nå. Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 er vel dette skipet simmen komer med da: [image]http://myweb.tiscali.co.uk/ricksshipphotos/Thebeland.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Og resten av utstyret kom med denne holken: Lykes Motivator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 holken Ja det var helt riktig skrevet. Den båten kunne trengt litt oppussing ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Foss Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 holken Ja det var helt riktig skrevet. Den båten kunne trengt litt oppussing ja.. Har du sett en russisk fiskebåt noen gang? http://www.freewebs.com/martinfoss/PICT0147.JPG Den andre båten så jo nesten ny ut i forhold til mange russere. Denne lå i Kirkenes tidligere i sommer, men jeg har også sett båter i lignende tilstand ute på havet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Så ikke så bra ut den nei. Men denne er vel enda værre. Denne lå til kai i Horten i 1 1/2 år. [image]http://home.online.no/~toapaul/Mys-Frunze.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Den der har jeg bilde av hjemme selv, tatt den gangen jeg og min familie hadde båtferie, det var meningen vi skulle til Risør, men være ble for dårlig. Ferien stoppet i Stavern. Men fin ferie var det allikevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 holken Ja det var helt riktig skrevet. Den båten kunne trengt litt oppussing ja.. ... eller litt rustmaling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hehe, så lenge båten holder seg flytende og rusten ikke kommer inni simulatoren så gjør vel ikke det noe om den ser litt stygg ut på utsiden Minner meg om en melodi: "Dar kjem dampen, gamle dampen, klinge-linge-linge-linge-linge-linge-ling" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.