Gå til innhold

ATC til mobil!


Christer Elde

Anbefalte innlegg

Hadde hatt det noen dager, men det var først på denne togturen at jeg endelig forsto hvordan jeg skulle bruke det. Ble rimelig hekta, og det var like før mobilen føk veggemellom gjennom togkupeen. "[sensurert], [sensurert], [sensurert]", lød det gang på gang gjennom den engelske togkupeen, som små viskelyder. Da jeg fant ut at jeg måtte legge den fra meg for å spare batteriene på telefonen, ble jeg frustrert. Klarte rett og slett ikke å roe meg ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hatt det noen dager, men det var først på denne togturen at jeg endelig forsto hvordan jeg skulle bruke det. Ble rimelig hekta, og det var like før mobilen føk veggemellom gjennom togkupeen. "[sensurert], [sensurert], [sensurert]", lød det gang på gang gjennom den engelske togkupeen, som små viskelyder. Da jeg fant ut at jeg måtte legge den fra meg for å spare batteriene på telefonen, ble jeg frustrert. Klarte rett og slett ikke å roe meg ned igjen.

Maniac! """"

Synd det ikke funker på 3410 da, kanskje ikke så rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...