Gå til innhold

www.fs-gs.com


Freddy Wilhelmsen

Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

Noen korte ord om emnet.

 

Denne fyren selger sin expertise til oss flightsimmere. Mannen sitter på vanvittig mye kunnskaper ang Hardware, windows og FS samt addons.

 

Prosessen hans kalles "system unification" og går i korte trekk ut på at man har kontakt via voice ( MSN ) hvor fs og windows skreddersys til din hardware.

 

Denne metoden inneholder en god del kjente tweaks, men og mange saker som også avanserte windows brukere drar nytte av.

 

Om du har fulgt med på AVSIM forum er det maaaange innlegg om denne tjenesten, som forøvrig koster 60 $. Man betaler via simmarket, ETTER at man er ferdig. Med andre ord: Ikke fornøyd ? ( ingen forbedring ) = man trenger ikke betale.

 

Etter ca 5 timer med Michael via voice opplever jeg en totalt ny FS,, ytelsen er nå mange ganger bedre enn den var. Jeg kan foreksempel fly inn på ENGM med AI på maks i PMDG med masse skyer, UTEN at maskinen går i kne. For godt til og være sant ?. prøv selv!.

 

Mange reagerer på at dette firmaet selger "tweaks" som er kjente, men som du sikkert vet, mange tweaks virker kun hos enkelte. For og slå en enkel sammeligning: En kokk lager fort en rett av 10 ingredienser, mens en ufaglert kanskje bruker mange timer på samme jobben!.

 

Vel, det vil nok komme endel synspunkter hær, uansett betegner jeg dette som en av de bedre "addons" jeg har brukt penger på ang flightsim ""

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sean: det bestemmer du!, men etter denne tweakingen , som forøvrig har en pris på ca 10 dollar i timen ( og det er ikke dyrt ), er du garantert fornøyd!.

 

Rune: Les denne siden om hva systemet går ut på. Er selv godt inni hardware og tweaking, men dette er profft!,. helprofft!. Michael sitter på enorme kunnskaper ang FS og windows, han kjenner alle addons, og gir support til kundene sine, om jeg skal installere et addon, og lurer på om det er bra for systemet og fs, er det bare og kontakte han , så får man fri veiledning. Denne supporten får du fram til du ev bytter noe hardware.

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt han på mail, eller på msn ramsa329@msn.com

Du burde ikke slite med engelsken,.. fyren er jo amerikansk. ""

Freddy

 

Det var ikke han jeg mente Freddy. Det er jeg som ikke er akkurat ekspert i engelsk. Noe kan jeg jo, men spørs om jeg greier å få med meg alt han sier eller skriver. Foregår dette kun via voice, eller kan man bruke msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke han jeg mente Freddy. Det er jeg som ikke er akkurat ekspert i engelsk. Noe kan jeg jo, men spørs om jeg greier å få med meg alt han sier eller skriver. Foregår dette kun via voice, eller kan man bruke msn?

 

Tror nok Freddy vet akkurat hva du mente. Innlegget hans kan tolkes begge veier, men jeg tror nok han mente at du burde kunne engelsk siden han forklarer på det språket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...