Vidar Martinsen Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Skikkelig ommøblert tryne det her...]http://www.airliners.net/open.file/615800/L/]her...[/url][/url] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 skjedde nok ett eller annet med URL funksjonen når jeg postet, dere finner nå bilde uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er faktisk prototypen til B757, som USAF/NASA har fått overta etter Boeing, som brukes til diverse tester av radar og annet utstyr. Hvis jeg har fått all faktaen korrekt ut av skallen, that is Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ka svarte.... ser jo ut som han har sånbn hatt som de som lissom har tatt eksamen? på en eller annen skole får..... ellns corect me if wrong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg skjønner ikke hva du vil fram til jeg, Per-Kristian. Skriv på norsk, så kanskje det går bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Tror han mener at den ser ut som om den har en hatt, slik som de har når de graduerer på high school borte i USA...correct ME if I'm wrong! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Misshandling kaller man slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ser heller ut som de har vraka hele fronten jo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Æsj, jeg som har Boeing 757 som mitt favoritt-fly, så var dette IKKE et pent syn. Men det er faktisk sant som Per-Kristian sier (om på en noe kronglete måte, he he..) at det faktisk minner om disse tragiske kostymene til US studenter, når de har bestått eksamen - og tar på seg denne rare habitten med hatt... Flyet var ihvertfall ikke pent, DET er ingen overdrivelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.