Gå til innhold

Flott fly-in i kveld!


Andreas F. Tollefsen

Anbefalte innlegg

Må bare gi min skryt til alle som stilte på flyin i kveld.

Tok meg en tur fra EKCH til ENGM. Ganske rolig til jeg entret Oslo control. Der var det jaggu bra med trafikk. Fly på fly som landet bak meg mens jeg taxet til gate.

Flott med oppdelt APP. Ellers hadde det blitt for mye for en controller.

Takk til alle som gjorde det til et meget bra flyin.

Da satser vi på fullt oppmøte neste søndag og ""

So Long!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk å ta meg en liten tur i kveld, mulig jeg kom i den perioden hvor trafikken hadde løst seg opp, synes nesten det var litt daft.

Men takk til de smo deltok, både ATC og piloter, selv om jeg har tro på at det kunne vært ennå flere flygere der ute!

Vil tro at man kanskje skal legge litt mer PR bak et slikt fly-in..""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg litt enig i Ivar's uttale...synes det var overraskende lite folk på i kveld. Både controllere og piloter. Misforstå meg rett. Jeg synes det var flott med dere som var der, og dere gjorde en flott jobb! ""

 

Men jeg synes kansje dere også dro litt vel tidlig? diverse Control, og approacher, som kunne vært artig å stikke innom...

 

men men! "" vi får promotere bedre, og satse på at vi får et MINST like bra flyin neste gang! det er jo tross allt noe av det morsomste som fins ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt oppmøte av ATC, men jeg kan forstå at flere logget av siden det tydligvis ikke ble like mye trafikk som de hadde forventet.

Er det noen som er i besittelse av "PR director" i VACCSCA, hvis ikke så synes jeg det hadde vært greit å hatt en i hvert land som er flink til å nå ut til folk, tror jeg skal legge inn forslag om det.

 

Director er nok nytt for mange, og brukes somregel bare når det er mye trafikk, et vanlig syn på flyplasser som Heathrow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...