Rune Trøftmoen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har nå booket Gardermoen Approach imorra kveld, etter å ha lest på vaccsca.org at det er noe "mulig" fly i morra.. Så da syns jeg noen kan komme å lage litt liv ihvertfall, også kommer det sikkert noen andre ATC'ere og. Er jo søndag og så pleier jo være litt:) Takk Hilsen Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 det er jo Artic fly inn i morra hehe ENBO_V_APP er booka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 PC, det med arctic var bare et forslag at vi skal innfør.. forslaget kom i går/i dag, og blir sikkert ikke innført med en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Nå må dere holde tunga rett i munnen. For det første, flyinet for Norge, Sverige og Danmark er den 27. juni. Arctic Flyin og Nordic Corridor er to forslag til ukentlige event som er kommet opp SOM FORSLAG. Ikke noe er bestemt, men vi har bedt om synspunkter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 åja slik jeg forsto det av Bobbo så er det i morgen men men... dere får bare komm og fly da... ser det bedre ut med ATC til 27.juni? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbo Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Dere er ivrige nå.. skjønner jeg, og godt er nå det da. Men det jeg skrev på forumet til scanvacc var; After discussing this with Einar this evening, we agreed to make a proposal for a reopnening of both The Nordic Corridor on Thursday's and The Artic flyinn on sunday's. As a weekly event. http://www.vaccsca.org:82/forum/index.php?showtopic=482 Vi ønsker som sagt at flest mulig kommer med synspunkter på dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Trøftmoen Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 men hvis da noen leser posten min, har ikke jeg skrevet noe om at det SKAL være flyin, men kanskje noen fly? Derfor booket jeg, og har postet her og der at jeg skal sitte, også håper jeg at det kommer noen fly. Mye styr for ingen ting:) Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.