Ivar Skaugstad Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg og en venn fra Sverige skal fly i kveld, og lurte på om noen kunne sitte ATC for oss. Litt i seneste laget å spørre, men bedre enn ingenting. Vi har departure på Gardermoen rundt klokken 18:00, og har annkomst i Bodø ca. 19:30. Derifra fortsetter vi til Værnes ca. klokken 20:00 og vil lande rundt 21:00 tiden. Hadde vært realt om noen hadde tid, på forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Da var vi på vei til Værnes. Per-Kristian satt ATC I Bodø, og fikk vel svettet litt da to svensker kom og lagde litt trafikk. Med litt go around og tett trafikk hørte jeg han ble litt stresset. Blir det bedre å vite at alt var planlagt fra første stund Per-Krisitan? Noe må du jo få igjen når du kommer med dine emergency.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 jau hehe du skjønte at så snart noen var på vei til Bodø så komer jeg på som ENBO_V_APP hehe og det ambulanse flyet... det gjorde det hele værre.... mens jeg fulgte de to SAS maskinene som kom inn på min frekvens vel og merke alt for tidligt så var LTR257 i regi av Torstein Sønstabø i 4000ft på ILS hadde helt glemt han jeg... men han burde da raportere før hehe nei jeg må bli litt flinkere til dettan... og SAS1916 tok ALT for stor sirkling ved FSK... jaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Ikke prøv å legg skylden på pilotene her, husk at det ikke var noe småfly de kom med, A330. Synes det var til pass at du fikk litt trafikk, vi har alle godt av å trene litt på stress. Men 4-6 fly er da en grei mengde fly, akkurat passe etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 veeelvel Per Kristian.. eg kom inn frå Røst i FL140... du gav mneg kursen, eg fauk. Du gav meg beskjed om å joine visual til 25. MEN du hadde IKKJe gitt meg kalrering til å gå ned i høgde, så eg fekk kalrering til visual approach 4 NM frå terskel, og eg låg i FL100. Eg gjekk missed approach, og kom inn imellom dei to Svenske sas maskinane. Men til sjuande og sist takka PC'en for seg.. 12 timar samanhengande med Flightsim var meir enn den tålte. Du klarte å rote det godt til der oppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 rote? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.