Christian Sager Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Returen fra Hong kong er godt i gang. .. har vert i lufta i 3 timer og 30 minutter. Beregner ankomst ENGM kl. 20.00 i kveld. hadde vert fint med en ATC da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Vi får se om det evt. kommer en ENOS eller ENTR control svirrende online? Kan ikke love noe, burde egentlig tatt meg en tur med min trofaste 737 også etter at den har stått på bakken en liten stund. Men det er bare å holde utkikk, men om jeg ikke stiller kommer det helt sikkert en annen vennlig VACCSCA "annsatt" og hjelper deg ned.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 kansje du blir med ENGM-EHAM da Ivar hvis du ikke skal sitte ATC hehehe... eller kansje vi skal fly opp til ENKB fra ENGM hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 skulle opp med LN-ALV da Thomas satt online men så klikka SBRelay får prøve igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hehehe Per-Kristian: Julian har ikke fått meg med til Amsterdam, og da er det ikke mange andre som klarer det heller.. Inklusive deg Skal jeg fly i kveld så blir det bare for å varme opp litt, kanskje en tur til Værnes. Vi får se hva kvelden kan by på. skulle opp med LN-ALV da Thomas satt online men så klikka SBRelay får prøve igjen No affence, men du sier mye dritt du kamerat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hehehe Per-Kristian: Julian har ikke fått meg med til Amsterdam, og da er det ikke mange andre som klarer det heller.. Inklusive deg Skal jeg fly i kveld så blir det bare for å varme opp litt, kanskje en tur til Værnes. Vi får se hva kvelden kan by på. skulle opp med LN-ALV da Thomas satt online men så klikka SBRelay får prøve igjen No affence, men du sier mye dritt du kamerat.. Hva mener du med at jeg sier mye dritt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hehe, du sier mye som du ikke trenger si. En trenger ikke fortelle alt som en foretar seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Takk for ATC da Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Takk for ATC da Ivar Alltid en fornøyelse vet du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.