Gå til innhold

Retur fra Hong Kong

Christian Sager

Anbefalte innlegg

Vi får se om det evt. kommer en ENOS eller ENTR control svirrende online? ""

Kan ikke love noe, burde egentlig tatt meg en tur med min trofaste 737 også etter at den har stått på bakken en liten stund.

Men det er bare å holde utkikk, men om jeg ikke stiller kommer det helt sikkert en annen vennlig VACCSCA "annsatt" og hjelper deg ned.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe

""

Per-Kristian: Julian har ikke fått meg med til Amsterdam, og da er det ikke mange andre som klarer det heller.. Inklusive deg ""

Skal jeg fly i kveld så blir det bare for å varme opp litt, kanskje en tur til Værnes.

Vi får se hva kvelden kan by på.

skulle opp med LN-ALV da Thomas satt online men så klikka SBRelay får prøve igjen

No affence, men du sier mye dritt du kamerat.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe

""

Per-Kristian: Julian har ikke fått meg med til Amsterdam, og da er det ikke mange andre som klarer det heller.. Inklusive deg ""

Skal jeg fly i kveld så blir det bare for å varme opp litt, kanskje en tur til Værnes.

Vi får se hva kvelden kan by på.

skulle opp med LN-ALV da Thomas satt online men så klikka SBRelay får prøve igjen

No affence, men du sier mye dritt du kamerat.. ""

Hva mener du med at jeg sier mye dritt? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...