Andreas F. Tollefsen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Noen som har tenkt seg på dette? Fant ut om det først nå. Hadde jo vært morro og ta en tur. RyanAir flyr jo til blackpool. Og iflg arrangørene venter de rundt 10.000 folk. http://fs2004nationalshow.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 har veldig lyst og dra... men jeg kan nok desverre ikke er bare 13år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Kenneth Joa Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg er 20 år eldre enn deg, men kan heller ikke dra .... krasjer med familieferien !!! Vi får dra neste gang Per-Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det har du sagt i et halvt år nå! Selv om det bare er fem dager siden du ble 13. Grattis på etterskudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg får ikke dratt jeg heller pga jobb. Hadde vært gøy om vi kunne samlet en gjeng neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Oi, den kom vel litt brått på. Tar tid å bestille flybilletter og slikt, men dette er noe jeg kunne tenkt meg å dra på. Synes forslaget til Mr. Tollefsen var godt, hadde vært realt å samle en gjeng med simmere som kan representere flightsimnorge neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det har du sagt i et halvt år nå! Selv om det bare er fem dager siden du ble 13. Grattis på etterskudd hehehe når jeg er mer en 12 1/2år så sier jeg at jeg er 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt B. Helgenes Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg håper det blir noe av sammenkomsten neste år, er med jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.