Einar Halvorsen Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei folkens Da skal vi ha en utsjekk på ENGM i kveld fra kl. 2000 lokal tid. En svensk ATC skal ha utsjekk på ENGM. Kom og fly og hjelp han med litt traffik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 oki skal fly med DFen min nå ENSN-ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Da ble det PASSED på kandidaten. Takk til alle som var innom i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hva fant dere ut om været? spurte ENOS og han fikk opp wind 050... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 vind 210/10 CAVOK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 okey... men det var rar at det sku være CAVOK når jeg hadde tåke på bakken!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Trøftmoen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Var litt merkelig det der, for jeg satt OBS i går, og Jonas satt vel som ENOS, vi to hadde et helt annet vær i asrc enn det de som hadde checkout så ut til åjobbe med... Har ikke peiling, men vet vatsim været er ikke til å stole på i noen retning.. det vi ser i ASRC altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 ja og METAR sier CAVOK men jeg får tett tåke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Flere som hadde MATAR problemer i går, inklusive meg. Fikk METAR for den 11. Juni, spurte hva som var årsaken og de på VACCSCA forumet sa at det muligens var noe med hvilken server du var koblet opp mot. Forøvrig var jeg koblet opp med Central Europa serveren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.