Christian Sager Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 jau, da er er det på tide med en ny langtur.. denne gang går ferden til Hong Kong Int. Beregnet ankomst er Ca. 12.30 i morgen tidlig. og vi tar departure nå snart;) skal se om jeg får slengt ut noen bilder etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er dere dratt? jeg vil være med!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 departure snart!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Flere som farer søvnløse rundt i natten ja. Er på vei fra Houston Intercontinental til Oslo. Vært i luften i litt over 1 time nå. ATC hele veien hitill. God tur til dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Jo takk det samme har forøvrig vert i lufta i 2 timer og 10 minutter nå. jeg har litt problemer med flyet, men de to andre ser ut til å ha det kjempe bra;) skal rapportere tilbake senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.