Christian Sager Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Etter å ha landet på ENKB som hadde 16 til 25 knop vind i kveld tenkte jeg å sjekke metar for å se om det blåste like mye rundt om i dirstriktet. Da ser jeg til min store forundring at Røros hadde 76 knop vind.. Dette må jeg bare prøve tenkte jeg. Jeg satte meg i Beechcraften og taxet på rwy, flyet blåste nesten over ende under taxing. Landing i denne vinden var desidert vanskelig, og jeg må si jeg fikk meg et par latterkuler på app. Men det beste var da jeg testet Cessnaen min. For å kunne lande måtte jeg komme inn på bredden av rwy. og, da spør vel mange seg, går det an? hehe, joda.. faktisk klarte jeg så vidt å få flyet ned på bredden av rwy;) dette må bare testes!!!! Genialt med masse vind;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hehehehe ja og ka nu en han BRA190 heter så crasha han og jeg tenkte og prøve cuben men ehh den tanken slo jeg fra meg og fyrte heller opp F-16... dette bare må prøves... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.