Per-kristian Jensen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ja da skal jeg og forhåpentligvis noen venner fly fra Brize i England til vår hovedstad Oslo i dag klokken 14.00... turen er beregnet til og ta 2timer og 30min håper at noen stiller opp som ATC vet ikke hvordan det blir med dem andre men jeg skal i hvertfal fly vidre til ENBO klokken 17.30 og den turen er beregnet til og ta 1time og 50min... hadde vært et håp om noen satt ATC der ogsåmen men håper ikke dette blir for mye mas... er jo ikke krise om ikke det er ATC på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg kan trolig komme til bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 ok er mest sansynlig i Bodø klokken 7... og forresten.. jeg har ikke mic i dag... skal kjøpe på Mandag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 sorry men jeg er litt forsinket nå... måtte på kisoken en tur men nå tar jeg snart av fra Brize.... sier fra når jeg har kommet i marsj høyde hva ETA er nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 da er jeg på god vei til ENGM... for de som vet hvor DANKO er så er jeg ca 25min unna DANKO... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Du får rapportere på finale neste da Per-Kristian, så vi vet hvor du er... Gjør du deg virkelig fortjent til stripene når du forsinker selveste "AirForceOne"? Neppe.. And by the way.. AF1 blir i VATSIM forstand "AirFrance", bare så du vet det liksom! Mener vel å tro at "AirFornceOne" har USAF1.. God tur videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 ok men nå er jeg snart ved SKI og ingen ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Skjer det ikke noe slikt hver gang PK'n spør etter atc? Tilfeldigheter? God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Skjer det ikke noe slikt hver gang PK'n spør etter atc? Tilfeldigheter? God tur! Skulle gjærne stillt opp jeg, vært flink ATC til han Per-Kristian, men har ikke mulighet i kveld.. Gutn fikk jo både controll og approach online no! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 hehe desverre så var jeg inne hos app før CTR kom på... får se om ikke jeg flyr til setermoen i kveld... har litt trøbbel med vaierne til flapen på flyet så jeg får ikke flydd opp til ENBO i kveld.... venter bare på at Galaxyen kommer opp til Oslo hehe så jeg er nok avgårde på torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.