Julian Barratt-Due Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Da skal Barratt-Due / Skaugstad teamet ut på et nytt tokt etter ca 1 måned(om ikke lengre) pause fra FS. Turen er som følger: ENGM-ENVA-ENBR-ENGM. Det hadde vært supert om noen kunne kommet opp og hjulpet oss som ATC. Vi har forøvrig dep time fra ENGM i kveld klokken 2200 norsk tid, og vi har 20-30 minutters groundstop på hver flyplass! Takker på forhånd, og ønsker alle en god pinse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hvis det er ok at det går over text kan jeg se om jeg får møtt opp som ENVA_APP og ENBR_APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Da var jeg enroute Gardermoen.. Julian måtte desverre bli i igjen i Bergen, han var ikke opplagt nok til å bli med tilbake til Oslo, men vi fikk allikavel en flott tur ned til Bergen. Blir vel ikke så alt for lenge til vi er på vingene snart igjen, sammen. Iallefall godt å være tilbake og godt å ha deg tilbake Julian.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.