aleksander rødland Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hei! Vi i BFSK har tenkt no at vi skal få til et møte før sommeren, men vi er ikke sikker på når vi skal ha det. Vi har bestemt at det skal være enten 24 eller 25Mai. 24 er den datoen som passer best for meg, Hanne og Geir. hvilken dato passer best for deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kan helt sikkert regne med å se meg der.. 24. er den datoen som ser ut til å passe best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vi tenkte at vi kunne møtes på Peppes Pizza (Finnegården) Jeg stemmer for 24. mai! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Til informasjon er jeg også snart ferdig med de nye sidene til BFK. www.home.no/enbrklubb Den blir snart hetene www.bfk.tk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Her var det ikke mye aktivitet, nei. Hanne er syk, så jeg har ikke snakket så mye med hun i det siste. Vi trenger svar fra dere der ute. Foreløpig er det bare en som kommer? Det mulig alle ha henvendt seg til Hanne da, hehe Har send e-post til alle som henvendte seg i forrige innlegg om BFK (det var noen adresser som ikke fungerte) Håper på å få tilbakemeldinger MVH Geir Grønlien www.bfklubb.tk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Geir, du vet at eg kommar hvertfall Gledar meg, DET må eg innrømme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Mandager er jeg ganske opptatt, så jeg kan ikke 24. mai om det blir denne datoen, men jeg håper det passer neste gang dere arrangerer et treff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jau! Har skrevet deg på listen Thomas Synd ikke du Arild også kunne komme jaja. Gleder meg veldig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Dersom jeg får tid, må det bli mandag for meg...... (Tirsdag er helt låst....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Datoen er satt nå. Se hjemmesiden til BFK. www.bfklubb.tk Håper det passer for de fleste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.