Ilan Sharoni Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Går det an å eksportere et fly fra FS2002/4 i et filformat som kan åpnes i et teknisktegningsprogram? . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Hallo??? Ingen her som har jobbet med å lage fly for MSFS? . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Berg Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 De som lager fly for FS lager det først i et 3D-program, for deretter å eksportere det til FS med SDK'en til Microsoft. Dette programmet virker bare den 'ene' veien, altså fra gmax til FS, jeg kjenner ikke til noen programmer som "dekoder" FS-fly til gmax-formatet igjen. Altså må du lage flyet fra grunnen av, det går ikke an å endre på flyene du har inne uten å ha tilgang til den originale gmax-fila. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Takk. Finnes det da ”grunnmodeller” noen sted som man kan laste ned og bygge videre på? Jeg trenger halepartiet til B737 og MD8X for å prøve noe i SolidEdge. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Noen som kan gi en link til det programmet som jeg kan exportere sceneryene fra Gmax og over til FS? er det en plugin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Berg Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 FS2004 sdk Der har du programmene du trenger, men det er endel å sette seg inn i for å få brukt dem til noe fornuftig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.