Johnny Molund Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hmm.. kan vel skje den beste? eheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Controlled Napping, dvs soving i cockpit, är något som luftfartsmyndigheterna godkänner av idag. Dock ska sovingen ske under kontrollerade former, inte som i detta tillfälle. Men det medför att man kan lämna avlösnings piloten hemma och därför flyga billigare till t.ex. USA så att alla passagerare får billigare biljetter... I SAS ska man under sommar programmet pröva med 2 piloter till USA:s östkust. Att vara pilot idag är inte som förr..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kansje han hadde sett alle ringenes herre filmene i extended versjon kvelden (natten) før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bjørlo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kansje han hadde sett alle ringenes herre filmene i extended versjon kvelden (natten) før? Da hadde jeg også sovnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er jo bare noen timer de filmene.. men jeg syntes det flyet hadde en ganske høy cruise-høyde.. 12000 meter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 12000 meter blir ca FL390 og er ikke så alvorlig høyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tillung Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 12000m er ca. 39370ft og det er vel ikkje unormalt på turar over "dammen". JT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hmm, ok da, sorry Tenkte kanskje litt feil jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 " I løpet av en to timers innenriksflygning i Japan sovnet mannen to ganger foran spakene. Kapteinen begynte å sove 20 minutter etter at flyet lettet, og etter at Boeing 767-300-flyet hadde nådd 12|000 meters høyde. Han ble vekt av co-piloten, men sovnet igjen før landing, skriver BBC." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvorfor "copy & paste"?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det var vel sikkert for å få frem at det ikke var noen tur over "dammen", men en inneriksflygning i Japan.. Men ikke vet jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Joachim jo det var rett... prøvde bare og få frem fakta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.