Joachim Skjønberg Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ca kl. 17:50 hørte jeg mye bråk over blokken "min". Hørte ikke så godt, og så ingen ting (lavt skydekke). Var det bare en lavtflygende maskin, eller noe "spesielt"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Uten å vite hvor du bor i Bergen da, men det er jo stor sjanse for at det er sjøfly du har hørt, Beaveren LN-BIE var jo i Byn i dag og den er det vel litt lyd i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Den var DEN eg så på skolen idag, muligens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Den så nok jeg også...Men det var ikke den jeg hørte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 En av caravanene til BenAir gjorde en masse turer i lav høyde over Bergen i dag. Den droppet endatil fallskjermhoppere over Vågen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Så den caravanen.. flott syn Det kom også et gammelt sjøfly rett over blokken jeg bor i (på Tertnes) Det fløy ganske lavt og hadde også en lav hastighet.. Går ut ifra at det var LN-BIE.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Når jeg var på skolen i går (den ligger i bergen sentrum) så jeg ett småfly som slapp militerfolk ut i falskjerm he he litt artig og se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.