Christian Sager Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Nå er det ikke lenge til jeg reiser til syden. og i denne forbindelse så må jeg nesten fly ned dit og retur. Beregner Dep fra ENVA kl. 17.10 (lokal tid) Fredag 30.04 hvis jeg finner en A321 og My Travel Airways paint da;) skal prøve å sette opp ruten etter My Travel Airways sine ruter eller SAS Braathens hvis jeg finner noen ruter som passer.. kommer tilbake med mer informasjon så snart jeg har funnet ut mer detaljer håper noen vil være med nedover da! hvertfall til dere som skal akkorat dit ned i år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hehe, jeg blir bare rett og slett i godhumøret av å se hvor mange charterflygninger du flyr. Desverre har jeg litt lite fritid, men i sommer så skal vi nok klare å bli med deg.. Men innen den tid så håper jeg også at du har blitt medlem av gutta på tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 har jo sendt "søknad" til gutta på tur da.. men ikke noe har skjedd. et par uker siden kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ehhhh kremt..... du mener vel 30.04-04 og ikke 23.04-04... innlegget ditt er jo fra 26.4-04 hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ehhhh kremt..... du mener vel 30.04-04 og ikke 23.04-04... innlegget ditt er jo fra 26.4-04 hehehe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 har jo sendt "søknad" til gutta på tur da.. men ikke noe har skjedd. et par uker siden kanskje Jeg må virkelig få beklage på vegne av Gutta På Tur. Har ikke fått med meg at vi har mottatt en søknad, men fant den i arkivet når jeg tok til å lete litt. Teoritesten sendes til deg snarest, lykke til Christian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ehhhh kremt..... du mener vel 30.04-04 og ikke 23.04-04... innlegget ditt er jo fra 26.4-04 hehehe ? han endret det før du så det.... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 hehe, måtte endre den ja;) litt av en feil. Takker for at du er årvåken PKJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 ingen som blir med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 når sa du det var? i dag eller i morra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Har Departure i dag.. en endring i planene blir det. Departure blir fra ENGM Kl. 21.45... Jeg logger på Vatsim ca 1 time før departure, med Calllsign SAS196. Hvis noen har lyst til å bli med, så er det bare å sende en text melding til meg når jeg står på ENGM Flight plan blir som følger: Flight Plan: • ENGM • SKI • KOPIN • AMADA • PAM • LEKKO • LARAS • WOODY • KIN • DENOX • CIV • MEDIL • LESDO • KOVIN • DIVED • PTV • VEROS • KUSOS • LCA • SUVAN • GUERE • BELPA • GAI • REVEL • ROCAN • PUMAL • GARBI • TOLSO • LISAS • MJV • LEPA Husk!!! Departure fra ENGM kl. 21.45 (local time) Presis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg joiner deg likevel, fikk ikke noen deltakere... Det får man si var en lang FP Er departure fra ENGM presis 18:00? I'll be there Logger på en halv time før, callsign BRA257 (som vanlig). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 ble en liten endring i planene. hehe.. Departure fra ENGM: 21.45 måtte jobbe litt her etterpå, så jeg måtte forsyve tiden litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 21.45? Hm... Når er det estimert landing på LEPA da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 *noen timere senere tenker jeg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 beregner litt over 3 timer. men i morgen er det jo lørdag;) så det går greit!! hehe Logger på vatsim i dette øyeblikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Der var vi i lufta. Beregnet Ankomst LEPA er om ca. 3 timer. Returen går 1 time etter landing... er det noen ATC som sitter våkne da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 da hørte vi en stor applaus inne i flyet;) vi har landet.. ca. 01.20 norsk tid.. nå er det bare¨å tanke opp og fly nordover igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det var jo en grei tur, måtte tolke den franske ATC'n, men ellers gikk det jo knirkefritt Kan ikke være med oppover igjen, men anothertime anotherday skal jeg joine deg igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 jo.. takk for turen.. er forresten på vei nordover igjen nå.. tok av for 9 minutter siden. ----------------- Og da var jeg landet på ENGM igjen 7 timer foran skjermen tar på!! nå er det kveld og natt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 skulle gjærne vært med men jeg måtte tiligt opp i dag hehe skal og selege pinnebrød deig på 4H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Pinnebrød- deig på 4H? Er det verdt å miste en flytur pga. et bolle med pinnebrød? Hva er 4H for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Akkorat nå skal jeg ta av fra ENGM mot EGLL og videre til Miami etterhvert.... Bare si fra hvis noen vil være med til Miami hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Du kvalifiserer snart til å være med i en "hall of Fame" over ivrige VATSIM piloter . Det virker som om du aldri får nok av de lange flyturene... Sola skinner i Oslo i dag og det er på tide med en sykkeltur i marka , kom dere ut folkens... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Miami, det hadde gjort seg. Om du gir meg route data så kanskje jeg slenger meg på Her er det forresten overskyet og lett regn, har nettopp gjort unna en to timers terrengsykkeltur så ikke klag folkens hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.