Arild Oldervoll Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei! Jeg har ikke brukt AVC på mange måneder, så for en ukes tid siden skulle jeg insatllere den på nytt. Men jeg har problemer under oppsette av lyden, da jeg får melding om at støyen er like høy som lyden i mic'en. Mic'en fungerer helt fitn ellers. Kan også si at jeg hører de andre flygelederene og flyene i ca. 10 sek. etter at jeg har joina en kanal, så blir alt tyst. Ingen kan høre meg heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nei, Arild dette må fagfolka på forumet ta seg av. (Kansje roe ned vifta i PCèn litt:D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Vel, jeg vet noen maskiner har problemer med dette fordi det kommer støy på hovedkortet eller noe slikt, men det vikrer ikke som det er det som er problemet. Burde jeg ikke i det minste hørt noe under playback'en? Har tom. prøvd å mute mic'en under støy-opptak og nærmest rope under voice opptak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hehe, du har ikke på 20dB boost eller noe slikt på MIC`en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har prøvd med den både på og av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hehe, jeg har ikke peiling på hva det kan være, men syntes det er rart at dere blir disc. fra server etter en liten stnd (10 sec), har dere koblet dere opp mot VATSIM, det må man jo for bruk av AVC, hvis ikke blir dere disc. fra server, det er noe med at hvis AVC ikke finner dere pålogget VATSIM som pilot, mener jeg at den kobler dere av nettverket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Og at du bruker samme id/brukernavn på VATSIM som på AVC, men dette er vel kjente saker for en ringrev som Arild Edit: har du prøvd å teste mot RW? Da vil du kunne få en status om det er feil i lydkort eller mikrofon. Og RW kan du som kjent teste som en "standalone"-addon (i motsetning til AVC som krever oppkopling mot VATSIM). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Joda, jeg bruker jo samme id/passord, men problemet er ikke at jeg blir disconnectet, men jeg kan ikke høre de andre i voice-rommet, men jeg har fortsatt status som tilkoblet og kan se folk koble av og på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Eriksen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Bruker du noe programmer fra Norton eller Normann? Har hatt lignende problemer og da viste det seg at det var Norton Internet Sequrity som laget krøll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Nope, ikke i bruk på det systemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 litt of topic men nå kommer snart en ny version av AVC som dere sikkert har fått med dere hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 samma skjedde her, men AVC funker flott..har ikke fått noe problemer når jeg skal fly.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.