Joachim Skjønberg Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hehe, slenger på 2 innlegg "i et innlegg" 1: Jeg og en venn skal fra Gardermoen-... Hva er finest? ENGM-ENEV? ENGM-ENDU? ENGM-ENTC? Skal fly på fredag. 2: Noen som vil "hjelpe" et VA? Virtual Braathens. Vi trenger hjelp! Altfor få aktive piloter + forumet er NESTEN dødt! Noen som kan hjelpe til å lage litt liv? www.vbraa.com er link til siden. Snart blir vi kanskje Virtual SAS/Braathens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ENGM-ENEV! helt klart!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hehe, slenger på 2 innlegg "i et innlegg" 1: Jeg og en venn skal fra Gardermoen-... Hva er finest? ENGM-ENEV? ENGM-ENDU? ENGM-ENTC? Skal fly på fredag. 2: Noen som vil "hjelpe" et VA? Virtual Braathens. Vi trenger hjelp! Altfor få aktive piloter + forumet er NESTEN dødt! Noen som kan hjelpe til å lage litt liv? www.vbraa.com er link til siden. Snart blir vi kanskje Virtual SAS/Braathens hva med og registrere oss på VATSIM og arrangere endel treninger der+++? er jo selv med i VBRAA og flyr masse men problemet mitt er jo at jeg kunn registrerer for SVA... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Hm, jeg har ingen mic for øyeblikket, men kanskje senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 1: Innflygingen til Bardufoss er ganske fin 2: Du trenger ikke mic for å fly online Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Man bør vel ha mic for å fly på VATSIM (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Man bør vel det, da det øker opplevelsen en del, + at det gjør arbeid for pilot on controller lettere, men det er ikke noe krav, så det går fint uten også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 For å si det slik, så er ikke mic ett krav som stilles til de som flyr på VATSIM, selv om at jeg selv kan si at jeg skulle ønske det var det da det er mye bedre ettersom at det er raskere å gi beskjeder over voice en å knotte inn på tastaturet, og mer realistisk, men som ATC på VATSIM kan man ikke la være å gi ATC service til de som flyr uten voice/mic. Dvs at om det sitter ATC som dekker det området du flyr i, så får du like mye kontakt med ATC uten mic som med, men det blir ikke like morsomt og realistisk uten mic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ATC skal faktisk prioritere tekst, da tekst er primærkommunikasjonsmiddelet på VATSIM! Når jeg begynte på VATSIM syntes jeg det var lettest å begynne på tekst og så gå over til voice, og uansett er det sikkert mange piloter i VBRAA som flyr på VATSIM, så det ville vært dumt og ikke utnytte det til å øke aktiviteten bare fordi en pilot ikke kan fly online/ikke har mic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.