Per-kristian Jensen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg sjekka kartene for Bodø og sammenlignet med samme område i ASRC (sektorfilen var nordic) og da fant jeg ut at det fantes ikke noe LIRBO1A depature for RWY07 på kartet men det gjorde det i ASRC... mens PODUX1A ikke finnes i ASRC men på kartet... tror sektorfilene må oppdateres... noen andre en meg som har lagt merke til dette? (dette var ved ENBO) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvor nye er kartene dine? Hvis de er helt nye så ikke bruk asrc, men kartene til å SID/STAR klarere flyene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Utne Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hei Per-Kristian, For det første, den filen du benytter, hvor gammel er den, og hvor har du lastet den ned? For det andre, det kan (og det er) avvik i sektorfilene som du finner på VATEUDs webside, ikke mye men litt. Du kan også være obs på at nye nav-data for Norge blir offentlig 15 april, iht siste AIP Norway. Det meste av dette skal da være med i nye filer fra VATEUD (iht ham som setter filene sammen). Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 okey.. bare stussa lit hehe og kartan æ har e fra den AIP cda der det står 27/11-03 hadde blitt overraska om det ikke er den nyeste for det står også Bodø ATCC på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Utne Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Per-Kristian, Du sa intet om hvilken dato det står på sektorfilen, evt hvor du hentet den fra. Når det gjelder AIP CDen, så er din gammel. Den siste er merket AMDT 02/04, dato er 15 april 2004, dvs den er effektiv kommende torsdag. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.