Per-kristian Jensen Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ja da blir ENBO_V_APP og ENBD_V_CTR bemmanet av Meg og Stig Sandnes... vi sitter fra 17:00UTC til 19:00UTC hvis det blir trafikk. hvis det blir mye så kansje litt lenger... håper dere kommer og flyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vet ikke hva som er grunnen til at det kom så mange fly, ettersom at ingen hadde svart her, så trodde jeg det ble lite, men hadde til nesten alle tider mer en 3-4 fly som fløy til/fra Bodø. Må si det har vært skikkelig artig å sitte påske-atc i Bodø nå i kveld Bra at ikke alle pilotene har tatt påske-ferie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Takker for en fin flykveld!!! var virkelig morsomt å fly i kveld.. mange fly, og masse prating;) Keep Up The Good Work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hadde meg ein tur Bodø-Oslo.. skikkelig gøyalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ja, får slenge meg på bølgen.. Takk til både Stig Sandnes og Per-Kristian Jensen som satt ATC! Fløy WIF832 fra Bodø til Leknes og WIF817 tilbake til Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 ja det ble ganske travelt for meg som APP.... glad at jeg hadde CTR på som en hjelpende hånd.... Stig hva sier du skal vi sitte ATC i helga også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Vel, for det første heter jeg Stig, og for det andre så vet jeg ikke når jeg kommer hjem i dag, skal på familiemiddag eller noe slikt hos bestemoren min, men kan vel logge meg på som ENBD_V_CTR i løpet av kvelden. Bodø Control holdt åpent i over 6,5 timer i strekk i går, og kan si at det var trafikk hele tiden. Slik kan jeg ikke huske at det har vært før. I løpet av natten (rundt 01:00 local) var ENOS_V_CTR, ENSV_V_CTR, ENBD_V_CTR, ENVA_V_APP og ENBR_V_APP online! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 fy flate... angrer på at jeg la meg tilig i går.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Stig da. Sitter du INNE i påska? Du må jo se til å komme deg ut gutt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har jo vært ute... Slik har dagene sett ut: 08:00 - Opp fra senga, frokost, TV og ut på skitur / hyttetur osv 18:00 - ATC til rundt 03:00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.