Daniel Eliassen Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_topic&forum=147&topic_id=126438&mode=full Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hehe! Likte spessielt de 2 siste!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hehe... Ja, de to siste var best syns jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg tror faktisk ikke jeg skjønte den nest siste.. Hehe.. er ikke så inne i CuB-verdenen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Synest de to siste var utrolig bra jeg Jeg tror faktisk ikke jeg skjønte den nest siste.. Det komiske med det nest siste bildet var å se Cuben forvilla inn i de store flyenes verden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg lo så jeg falt av stolen på det siste he he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Den med F-15 flyet og den siste var best lo ganske godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.