Freddy Wilhelmsen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei alle! planlegger og fyre igang en side om dash8 i flightsim. Om du har noen ideer eller tips om hva jeg burde ta med på sia, slentre over til http://www.fsdash8.com og post litt i forumet Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Lund Osdal Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Da anbefaler jeg deg at du sender en mail til PSS og spør om de kan lage dash 8 103... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 kan ikke vært mer enig i det....jeg har personlig mast til TUSEN folk som lager både payware, og freeware om ikke de kan lage en 100 serie! INGEN VIL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Sømme Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 kommer ikke inn på siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 PSS bør holde seg unna flere Dasher, jeg hadde blitt mye mer fornøyd om PMDG hadde laget den. PMDG lager fine modeller og har god realisme, noe PSS mislyktes med når de lagde sin -300 (og i det siste har ikke akkurat PSS forbedret sitt rykte). Men, over til saken. Det høres ut som en god idè! Jeg sitter inne med masse realbilder av Dash8-103 (deriblant fra cockpit), samt diverse tekniske data etc... Om det skulle være noe annet har jeg en pappa som er kaptein på Dash8, og som forhåpentligvis kan det meste. Jeg driver også www.galmann.net og utvikler forskjellige designs (har ikke fått oppdatert Galmann i det siste grunnet reformatering etc.) men skal se hva jeg greier å legge ut av samlede verker i løpet av kvelden. Så jeg kan alltids hjelpe! PS: Fiks database connection Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 kan ikke vært mer enig i det....jeg har personlig mast til TUSEN folk som lager både payware, og freeware om ikke de kan lage en 100 serie! INGEN VIL du også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Lund Osdal Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Om det skulle være noe annet har jeg en pappa som er kaptein på Dash8, og som forhåpentligvis kan det meste. Hva heter han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 På grunn av manglende interesse er prosjektet foreløpig lagt på is. Er i gang med et annet spennende prosjekt.. offentliggjører i kaffekroken-forumet når jeg har noe mere håndfast. mvh Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Håper du starter opp igjen, har to kammerater som er hektet på Widerøe og Dash-8, noe som er bra for meg: Forrige mandag fikk jeg en gratis cockpitttur fra Bergen til Sandefjord. Eg filma heile driden HELT KONGE! Holder også på å lage "en film" om ENBR (Skoleprsjekt) Har det helt konge nå det gjelder fly for tiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Forbidden You don't have permission to access / on this server. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Forbidden You don't have permission to access / on this server. På grunn av manglende interesse er prosjektet foreløpig lagt på is. Er i gang med et annet spennende prosjekt.. offentliggjører i kaffekroken-forumet når jeg har noe mere håndfast. mvh Freddy du må lese vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Håper du starter opp igjen, har to kammerater som er hektet på Widerøe og Dash-8, noe som er bra for meg: Forrige mandag fikk jeg en gratis cockpitttur fra Bergen til Sandefjord. Eg filma heile driden HELT KONGE! Holder også på å lage "en film" om ENBR (Skoleprsjekt) Har det helt konge nå det gjelder fly for tiden! Var på crewhula i Bergen i går, hørte noen rykter om at en ivrig fyr hadde filmet en hel tur ja! Har btw. selv lagt ut noen landingsfilmer med Wid fra i går. Og faren min heter Arne Eivind Vågenes, varabasesjef på OSL. Jeg er spent på resten av prosjektet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 OBS: jeg skrev "annet prosjekt". Dette betyr ikke nødvendigvis av Dash8 art. Kan røpe såpass at dette er noe nytt i gammel bane... . Detaljer kommer ! Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Var på crewhula i Bergen i går, hørte noen rykter om at en ivrig fyr hadde filmet en hel tur ja! Har btw. selv lagt ut noen landingsfilmer med Wid fra i går. Jepp, vi var vel "litt" ivrig. For to ukersiden var vi der en del også: 5 timer i snitt 7 dager på rad! Det var kongekult! Blir en stund til jeg drar ut igjen nå (Folkene der jobber tross allt, ikke en barehage !) Uansett, håper det blir noe av Dashen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Elde Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.