André M Bergh Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Avisa Nordland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 jaja vi i KatoVA vi gir den ikke opp... tenkte faktisk på og utvide flåten litt... vet det hørers helt på jordeut men jeg tror faktisk vi vil få flere piloter hvis vi utvider litt... tenkte litt på Boeing og Airbus.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 jaja vi i KatoVA vi gir den ikke opp... tenkte faktisk på og utvide flåten litt... vet det hørers helt på jordeut men jeg tror faktisk vi vil få flere piloter hvis vi utvider litt... tenkte litt på Boeing og Airbus.... HVa er siden til KatoVA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hehe den har vi itj fått opp enda faktisk så søker vi en del folk.... er bare meg og en som heter Jørn som er med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Men Per-Kristian: hva er poenget med å ha Boeing/Airbus i KatoAir VA flåten? KatoAir har jo bare Do228! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Men Per-Kristian: hva er poenget med å ha Boeing/Airbus i KatoAir VA flåten? KatoAir har jo bare Do228! Hm.. Har de ikke ne Cessna også, eller tre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 nettop! og vi går et hakk "frem" i tiden... utvider rute nettet satser på utenriks ruter og kansje får fler piloter... de fleste flyr jo bare jet har jeg forstått det riktigt... blir noe urealistisk men bra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André M Bergh Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Hm.. Har de ikke ne Cessna også, eller tre Joda, Cessna C208B Caravan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Men Per-Kristian: hva er poenget med å ha Boeing/Airbus i KatoAir VA flåten? KatoAir har jo bare Do228! Coast Air har heller ikke 747'er og sånnt, men Virtual Coast Air har.. ser egentlig ikke noe galt i at enkelte VA'er gjør det sånn. Da får heller folk velge om de vil ha et bredt utvalg av fly eller fly med de VA'ene som bruke real fly-flåter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Fredrik du tenker vist det samme som meg hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 vil bare si en ting: KatoVA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Har dere noe panel til den Do228'en da? Kunne jo tenkes at FSPP har ett som ligger å slenger..Med custom gauges og det hele(som enda ikke er ferdig, såvidt jeg veit) . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 foreløbig kun standard panel.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.