Per-kristian Jensen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei vil bare spørre litt. jeg har flydd nå fra Oslo til Keflavik... denne turen var offline... men nå lurer jeg på om noen vil være med vidre i påsken fra keflavik til enten New York eller Chicago.. de som vil kan sende mail til perkristian.jensen@tiscali.no håper også på ATC begge plassene.... PS: Turen er selvfølgelig på VATSIM.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 ikke noe svar? nei da fortsetter jeg alene da i dag.... gidder ikke vente... de som vil joine meg kan seff gjøre det... tar av ca. 18:00 norsk tid med FedEx 737-700 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Har så vidt gått to timer da, og de aller fleste er vel ikke hjemme fra jobb/skole/whatever they do enda... Kan ikke bli med i dag, desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 oki hehe får vente og se litt til... edit: ble til at jeg fløy offline... nærmer meg gimli nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 prøver igjen... hva med en tur på Fredag? vil rpøgve og komme meg rundt jorden så jeg lander på ENGM på søndag.... Såfremt det er der CPTen skal holdes da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.