Per-kristian Jensen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 vil bare si at jeg har booket ENBO_V_APP fra klokken 20:00 til 22:00 lokal tid.... håper noen kommer og flyr.... Så kan vi jo også bare bruke denne tråden til og annonsere slikt..... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hehe, da kan jo jeg kanskje annonsere min flyrute i dag, så kanskje det dukker opp noen ATC til meg også..? ETD Bardufoss 18:25Z - ETA Gardermoen 19:55Z ETD Gardermoen 20:20Z - ETA Kvernberget 21:10Z ETD Kvernberget 21:30Z - ETA Gardermoen 22:20Z Håper dere alle får en riktig flott flykveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Ivar du stikker du innom Bodø også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 er nå 3VFR fly ved ENBO... håper det blir mer VFR OG IFR.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ivar du stikker du innom Bodø også? Per-Kristian, som du ser så blir det litt sent til at jeg flyr opp til Bodø, vi får ta det en annen dag, lykke til med trafikken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Sømme Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Planlegger en tur fra ENBO til enten ENVA eller ENGM, med ETA sånn ca 2130 local.. Æsj.. problemer med pc.. får ta turen i morgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 noen som kan sitte på Gardemoen 19:00 UTC cirka i dag? skal da til tyskland.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.