Per-kristian Jensen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Skal fly litt med Widerøe i dag... ENVA-ENBN-ENST og ønsker helst at ENVA CTR og ENBO CTR skal være på men hvis flere vil logge på som ATC så er det også fint og APP kommer på ved ENVA og ENBO..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 fikk litt trøbbel med nettet så det ble vist ikke noe flyving på VATSIM på meg nei.... nå står jeg på ENBN og er klar til og fly vidre (startet tidligere) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 fikk litt trøbbel med nettet så det ble vist ikke noe flyving på VATSIM på meg nei.... nå står jeg på ENBN og er klar til og fly vidre (startet tidligere) Da kunne du i alle fall sagt i fra om det! Jeg logget på som værnes approach kl. 1515 bare for at nettopp DU skulle få ATC. Jeg satt pålogget i 30min (vatsim rules) før jeg logget av. Og jeg er temmelig sikker på at du var innom her på flightsim.no og sjekket om det var ATC online i løpet av denne halvtimen. Det er for dårlig Per-Kristian! Neste gang du requester ATC, vær sikker på at du skal fly, og hvis det dukket opp noe akkurat når du skal fly, GI BESKJED!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Thomas jeg kunne ikke gi beskjed fordi at jeg hadde trøbbel med nettet!!!!! kom meg ikke på.... satt i evigheter og prøvde og prøvde men kom meg ikke på..... så fant jeg ut at det var firewall som laget et så stort ptoblem av så lite sry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 OK, trodde du mente vatsim med "nettet" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.