Gå til innhold

lite fly

Per-kristian Jensen

Anbefalte innlegg

Hehe, vi stakk på grunn av lite trafikk.

Først logget controll seg av, så forsvant Gardermoen approach, så logget jeg av Værnes og forflyttet meg til Gardermoen.

Der fant jeg ut at broren min har ødlagt headsettet mitt, så nå får jeg ikke flydd før jeg får kjøpt nytt (og dere kan vedde på at han må betale! "").

Så stille blir det nok på meg en liten stund frammover.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per-K: Vel, nå er jo ikke du den som er kjent for å vente "" Du logger jo på for 5 min i slengen

NB overdreiv litt, men eg synest at når en logger seg på som atc så bør en sitte i minst en halv time.

Det er fordi sånn som meg så ser jeg i servinfo før eg loggar meg på, og så treng eg noken minutt til å logge på og sånn. Å sitte i 9min og 15 min islengen, ja da kan du ikkje rekne med fly heller ""

At atc er borte når en logger på er nok ikkje uvanleg, men slik er det jo når dem kanskje har sutte i fleire timer og kanskje opplevd eit fly eller to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per-K: Vel, nå er jo ikke du den som er kjent for å vente "" Du logger jo på for 5 min i slengen

NB overdreiv litt, men eg synest at når en logger seg på som atc så bør en sitte i minst en halv time.

Det er fordi sånn som meg så ser jeg i servinfo før eg loggar meg på, og så treng eg noken minutt til å logge på og sånn. Å sitte i 9min og 15 min islengen, ja da kan du ikkje rekne med fly heller ""

At atc er borte når en logger på er nok ikkje uvanleg, men slik er det jo når dem kanskje har sutte i fleire timer og kanskje opplevd eit fly eller to...

Vatsim sitt reglement sier vel at man skal bestrebe å sitte minst 30min når man logger på som ATC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...