Per-kristian Jensen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ja da har jeg en venn her som skal ligge over og har lyst til og se hvordan ATC på VATSIM fungerer... så da sitter jeg ENBO_V_APP i kveld og lurer på om noen vil fly så det blir litt travelt for meg.... håper noen gidde rog stille opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 var ganske få som kom i går men nå spør jeg igjen noen som vil komme og fly ved ENBO????? håper noen kommer... hvis ikke så tror jeg jeg blir og ta en pause for en stund Edit: Har for en gang's skyld kart i dag.... fixa oppdatert AIP CD nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Det er vel og flott at du sier ifra om at du er online, men i det siste innlegget virket det som om du var ganske desperat etter trafikk, og jeg forstår at det kan være tungt å være ATC på VATSIM noen ganger, spessielt på flyplasser med noe lite trafikk. Men det hjelper vel ikke å tigge, pilotene kommer hvis de har lyst, slik er det bare. Et slik "siste nødskrik" bare noen timer før du sitter ATC har vel aldri resultert i en sukse? Mitt forslag, er at du planlegger å sitte en dag i uken, f.eks Onsdag, booker deg opp med tidspunkt for pålogging på VACCN sine sider og deretter annonserer tiden du vil sitte på Bodø! Du må gi pilotene litt tid, gi beskjed litt i forveien Per Kristian. Lykke til med trafikken i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Lokk med at de får en ØL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.