Per-kristian Jensen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Noen som streamer fra ENBO? vil så gjerne høre litt derfra..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Mener det var en her inne som snakket om at han skulle gjøre det, men husker ikke hvem. Jeg streamet litt før som du sikkert vet (Østlandet), men det var liksom ingen som satt noe pris på det, så jeg sluttet med det.. Uansett så mener jeg å ha lest at en eller annen skulle streame ENBO. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 "men det var liksom ingen som satt noe pris på det, så jeg sluttet med det.. " Jeg skal love deg at jeg satt pri på det IKKE SLUTT MED Å STREAME! Håper du kan gi oss en mulighet til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 *savner ENGM streaming fra vegrad* *hinter* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Heisann! Joda, stemmer at du syntes noen snakket om å streame fra ENBO, og den som gjorde det var nok meg. Jeg har ikke glemt dette tvert imot, men jeg trenger en server, noe jeg håper jeg har fått fikset, adapter til scanneren, blir litt dyrt i lengden på batterier, men ta det med ro, alt dette er på vei, og vil vel streame fra Bodø APP eller TWR om ikke så altfor lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 bra Stig bare må få meg scanner hvis ikke dette blir noe av...... er kjempe artigt..... skulle ønske jeg hadde nå mens Joint Winter pågår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Blir sikkert fint å få høre på litt streaming ifra Bodø ja. Jeg sitter å hører på atc ifra Østlandet her hele tiden. Mye som skjer.. Her om dagen når det var så mye snøvær var det et rent kaos. Masse trafikk og holdings hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.