Per-kristian Jensen Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Nå har jeg tenkt meg på et nytt jorden rundt projekt det meste blir online men ikke alt.... det jeg har planlagt er og fly Oslo-Reykjavik(Island)-Grønland-KEWR resten har jeg ikke planlagt enda..... men lurer på hvor jeg finner et program og lage ruter i... sånn med hvilke WP's jeg skal bruke o.l. noen som vet? (freeware) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 nja.. det er ikke akkorat noe du kan laste ned på PCen din. men du kan enkelt finne ruter her.. bare å skrive inn avreise flyplass, destinasjon og FL du vil fly mellom. http://rfinder.asalink.net/free/ jeg har begynnt å bruke den en god del;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei Personlig synes jeg denne PM Fp supplert med Routefinder, er den beste løsningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H O Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 FSbuild... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.