Per-kristian Jensen Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja i dag har jeg tenkt meg ut på lang tur med A340en... SAS905 skal fra NewYork til Oslo håper på ATC ved Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvis du hadde gitt et lite hint om når du skulle dra, så hadde det kanskje vært enklere for evt. ATC å se når de skal møte opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 vel jeg drar så fort jeg finner brukende A340 sier fra når jeg drar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 vel jeg drar så fort jeg finner brukende A340 sier fra når jeg drar PSS har en fin en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 jau men skulle hatt en freeware.... kommer straks med en fr Hamburg i stedet for (ikke A340) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 fikk ikke tid til og fly jaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det kommer alltids en ny dag Per-Kristian, og om 4 dager så er det helg igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 ja hehe du har skjønt at det er vanskelig for meg og få flydd i uke dagene.... bra i helga så blir det UANSETT!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.