Marius Dahl Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har prøv å laste ned charts fra denne siden, men jeg kommer meg ikke inn. Når jeg trykker på linken nederst, kommer jeg bare til den samme siden igjen. Noen her som kommer inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg kom iallefall inn med en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 jeg òg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Men ikke jeg Noen som har noe peiling på diverse innstillinger jeg kan prøve å endre i IE for å komme inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Fikk til Måtte bare skru av Internett Security Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacim P. Arnestad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Min bror jobber om dagen som en slags alt mulig mann innenfor et IT-firma, og blir noen ganger kalt ut for å ta en titt på maskinene til deres kunder om noe er galt. Det første han gjør når han setter seg ned foran skjermen er å sjekke om Norton Internett Security er installert. Er programmet lagt inn, sletter han det omgående. Og dette løser faktisk problemet i 8 av 10 tilfeller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.