Per-kristian Jensen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hei! vi trenger noen få piloter til VNoAF øvelse i morgen.... dere MÅ være god nok på F-16 eller det flyet dere skal/vil fly.... dere vil i morgen før øvelsen trene litt med ett medlemm i VNoAF send en mail til perkristian.jensen@tiscali.no sier dette her fordi det var for få som ønsket og fly F-16.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 halooooo ingen som gidder neivell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Når snakker vi da ? Kan ta meg en tur med Lago F-16 jeg, men jeg vet jo ikke når jeg skal møte opp, er ledig fra 21:00 på fredag til mandag morgen kl 8:30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 fredag klokken 19:00UTC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Som du ser av innlegget over så kan jeg ikke før en time senere altså kl 21:00 lokal eller 20:00Z. Så du får sende meg en mail hvis du trenger meg ca kl 21:00 FØR 18:15 lokal eller 17:15Z. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.